Wysyłka towaru

Wszystkie zamówienia krajowe wysyłamy Kurierem inPost, DHL lub DPD, paczka dotrze na adres podany w formularzu zamówienia, może być to adres domowy lub adres Państwa pracy.

Jeśli jest to adres domowy Kurier może dotrzeć wieczorem, do godziny 21, jeśli jest do adres pracy paczka będzie dostarczona w godzinach 9-16.
 
Kurier spróbuje dostarczyć przesyłkę dwa razy. Gdy to się nie uda, przesyłkę trzeba samodzielnie odebrać w centrum dyspozycyjnym, lub skontaktować się z kurierem. Odpowiedni adres i telefon kurier pozostawi na drzwiach na specjalnej kartce.

Orientacyjne koszty wysyłki  (paczka do 30kg):

 

  •  20,00 do 24 zł brutto kurierem DHL gdy przedpłata (przelew lub iMoje) , zależy od wagi
  • 22,00 do 27 zł brutto kurierem DHL gdy płatność przy odbiorze, zależy od wagi
  • 22 do 26 zł brutto kurier DPD gdy przedpłata (przelew lub iMoje) zależy od wagi
  • 18,00 do 21 zł brutto kurier inPost gdy przedpłata (przelew lub iMoje) zależy od wagi
  • 20,00 do 24 zł brutto kurierem inPost gdy płatność przy odbiorze, zależy od wagi
  • odbiór własny w naszej firmie  KORAL 92-202 Łódź ul. Piłsudskiego 92 koszt przesyłki wtedy nie występuje

Zamówiony towar zostanie wysłany na adres podany jako adres dostawy.

Na terenie Łodzi zamówienia w kwocie powyżej 200zł dostarczamy bezpłatnie własnym transportem. Poniżej kwoty 200zł doliczamy za transport 15.00 zł brutto

 

Termin realizacji zamówienia :

 

Staramy się, aby czas realizacji zamówienia był jak najkrótszy. Jeśli przy produkcje jest podana informacja o tym, że jest na stanie lub, że dostępność jest 1 dzień, wysyłka następuje najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia. Kurierzy dostarczają zamówienie z reguły następnego dnia roboczego

 Każde zamówienie jest potwierdzane telefonicznie lub pocztą e-mail. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku, gdy klient nie poda numeru telefonu kontaktowego.

Podjętego od kuriera towaru nie można mu zwrócić. Kurier tylko dostarcza przesyłkę i podejmuje kwotę, na jaką została wystawiona faktura zakupu. Nie może zabrać już otwartej przesyłki z powrotem.

 

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o telefon, lub pytania można zadawać w zakładce KONTAKT Uwaga: sugerujemy dokładne sprawdzenie stanu technicznego opakowania transportowego, jego mechanicznych uszkodzeń, zawilgocenia itp. Jeżeli opakowanie zostało zniszczone w sposób mogący mieć wpływ na jakość towaru, prosimy nie odbierać przesyłki. Po pokwitowaniu odbioru, cała odpowiedzialność spada na kupującego. Anulowanie zamówienia Wycofanie zamówienia możliwe jest telefoniczne pod numerem: 42 250-50-14 Uwaga! Nie możemy anulować zamówienia, które zostało wysłane.